Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2012 00:26 - Да си преговорим по ноти ...
Автор: darkenedangel Категория: Тя и той   
Прочетен: 3349 Коментари: 4 Гласове:
28

Последна промяна: 09.02.2012 11:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Така веднъж във снежната алея

Така веднъж във снежната алея
видях следи: "той" бе минал с "нея".
Аз тръгнах по следите и узнах
какво се бе развило между тях:
как тук над нея той бе тръснал клона,
как там си бе изула тя шушона,
за да изтърси влезлия и сняг,
и как я бе придържал той, и как,
използвайки таз полуизмама,
стояли бяха дълго време двама,
трептящи от любов, един до друг,
в гората без движение и звук
освен почукванетто на кълвача.
И продължавайки след тях да карача,
представих си аз нежната игра
на двамата във снежната гора
и видях как на дългата и клепка
звездата на една снежинка трепка
и как разтапя топлия и дъх
скрежеца върху мекичкия мъх
на шала му. А той не е кротувал
а той , разбира се, я е целувал,
мошеникът с мошеник, виж го ти!
Вървях и се ядосвах аз почти
и още с тая ревност във гърдите
в миг гледам: отделиха се следите
и без да спрат, на първия завой,
тя тръгна вляво, а във дясно той.
Какво бе станало? Нима раздяла?
Озадачен, сред тишината бяла
с ръце в джобовете си аз стоях.
И изведнъж засмях се с тъжен смях:
наистина те бяха тук вървели
на таз алея в белите тунели,
но не в прегръдка, както мислех аз,
а поотделно, с разлика от час,
и не любовна двойка бяха, значи,
а двойка най-случайни минувачи,
един за друг незнаещи дори
Как тъжни са тез букови гори!
И аз стоях, обзет от болка тиха
по всички тез неща, които биха
могли да бъдат, но - уви! - не са
подобно тази среща във леса
...

                           
Валери Петров

image

image

Не ме кани на среща

Здравей, ти там от нета. Несравними.
Поредната единствена ти пише.
Прости, че пак /по навик/ пиша в рими,
и че по рими трябва да ме сричаш.

Отключени  в потайни откровения
на сладка струя думите потичат.
Задъхани се давим от вълнение
и даже вярваме, че се обичаме.

Удобно е така да бъдем влюбени -
почти познати и...почти реални.
И вече няма как да се изгубим
веднъж намерили се виртуално.

Чети ме. И не ме кани на среща.
Реално всяка тръпка има давност,
а в нета страстите са най-горещи.
Поддържай просто мрежата в изправност.




Тагове:   Валери Петров,


Гласувай:
28



Следващ постинг
Предишен постинг

1. henzelski - Тези очи
09.02.2012 11:53
са зелени, поръсени със синьо.
Погледът е тъжен с аромат на горчиво вино.
Лицето полускрито е, без сенки под очите,
веждите - повдигнати, щрихи над звездите.
цитирай
2. musicriver - Като че ли това е :
10.02.2012 09:12
"Чети ме. И не ме кани на среща.
Реално всяка тръпка има давност,
а в нета страстите са най-горещи.
Поддържай просто мрежата в изправност."

http://www.youtube.com/watch?v=YqZTm5n9xHw&feature=autoplay&list=PL03D96E8919472B2F&lf=plpp_video&playnext=2
:)
цитирай
3. darkenedangel - Благодаря за
10.02.2012 11:33
песента и коментара :)

цитирай
4. mona - А колко...
10.02.2012 17:29
А колко неща биха могли да бъдат...
Само ако можеше...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: darkenedangel
Категория: Тя и той
Прочетен: 326835
Постинги: 89
Коментари: 706
Гласове: 14281
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031