Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2010 21:58 - Сълзите на дракона
Автор: darkenedangel Категория: Тя и той   
Прочетен: 2765 Коментари: 0 Гласове:
15

Последна промяна: 06.08.2010 18:57


 

 

Сълзите на дракона,
Брус Дикинсън


От доста отдавна
пазя тайни вътре в мен!
От доста отдавна
има неща, които премълчавам!
В тъмното се препъвах към вратата,

да намеря причината,
времето, мястото, часа.

В очакване на зимното слънце.
И студената светлина на деня.

Призрачният дух на детски страхове.
Напрежението расте.

И не мога да остана безучастен.

Хвърлям се в морето.

Освобождавам вълната.
Оставям я да ме обгърне.
За да се изправя пред страха,
в който някога вярвах.
Сълзите на дракона ...
за теб и за мен ...

Там, където бях --
имах криле, с които не можех да летя.
Там, където бях --
потисках сълзи, които не можех да изплача.

 Моите емоции --

застинали в ледено езеро
Не можех да ги почувствам,
преди ледът да започна да се пропуква.

Нямам власт над това.
Знаеш, че се страхувам.

Стените, който построих се рушат.
Водата се движи.
И пропадам.

Потапям се в морето.
Освобождавам вълната.
Оставям я да ме обгърне
За да се изправя пред страха,
в който някога вярвах
Сълзите на дракона ...
за теб и за мен ...

Бавно се будя.

Бавно се изправям.
Стените, който построих се рушат.
Водата се движи.
И пропадам.

Потапям се в морето.

Освобождавам вълната.
Оставям я да ме обгърне
За да се изпрая пред страха,
в който някога вярвах
Сълзите на дракона ...

за теб и за мен ..





Тагове:   дракон,


Гласувай:
15



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: darkenedangel
Категория: Тя и той
Прочетен: 327480
Постинги: 89
Коментари: 706
Гласове: 14281
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930