Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.02.2009 22:15 - За всички, които четат моят блог...
Автор: darkenedangel Категория: Тя и той   
Прочетен: 1350 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 07.02.2009 23:26


and please pardon my computer illiteracy

Откровено казано, харесва ми атмосферата,която се създава тук. Е, естествено и аз не съм съвсем лишена от пристрастия и антипатии, но за тези, които ме четатат и проявяват интерес към молята лирична душа и не чак толкова височайша особа реших тази вечер да обърна особено внимание на блогчето ми и да ви позанимавам малко с моите преводчета на текстове. Естествено, някъде съм попроменяла и от себе си добавяла...Поздарви за всички подчитатели на Gothic Metal...zurla.net


Dаrkseed - Sleep Sleep Sweatheart

http://www.youtube.com/watch?v=06GxwsPC0mI


Спи, спи съкровище

 

Нощният вятър те обгръща,

Поглъща те страстно и само тихо се усмихва

Спи, спи любима

Сънувай и забрави за нашето нещастие

Предсмътрна треска се носи из умиращата земя

Сърцата и душите ни стоят притихнали и само потрепват

Аз не мога да спася твоят ден,

Спасението няма да хване ръката ти

Така че проспи този ден

Спи мила,

А нашият Бог се крие в тишина.

Това, е което ти шептя докато очите ти са затворени

И не виждат целя този ад.

Спи, любима и никога не се събуждай

Ти не си създадена за да гледаш това саркстично разкривено от болка лице

Твоите очи вече не блестят, спи сладко...

Кръвтта във вените изстива и сенки се прокрадват в мрака

Аз копнея за нова божествена и чиста светлина,

Дъжд, който да омие прахта от нашите душите

Предсмътрна треска се носи из умиращата земя

Сърцата и душите ни стоят притихнали и само потрепват

Доволни змиите танцуват,

Изпълнили завета си

Отровата им вече пълзи

Шептя тихо докато румеността ти се топи и тишина отнема дъха ти.

 


Lunatica - Song for you
http://www.youtube.com/watch?v=DFTBqjEhZw8

Песен за теб...

 

Тя:

Ти ме държеше за ръка, когато треперех от страх.

Озаряваше ме, когато избухвах в сълзи

И сега, мили, искам да ти благодаря за всичко, което си направил за мен.

Не мога да отрека, че ми показа правилня път.

 

Припев:

За светлината, за радостта

За искренноста в очите ти

Аз съм благодарна, че имам такъв приятел.

За сълзите, за радостта

За това, че не попита защо

Можем да се хванем за ръце и да докоснем небето

 

Той:

Не спря да вярваш в мен дори, когато думите ми бяха лъжи

Накара ме да се смея, когато бях тъжен

Винаги се раздаваше и никога не поиска от мен нещо повече от усмивка

Заедно можем да завладеем света

 

Не трябва да се тревожиш

Ние ще останем завинаги заедно

Можеш да ми вярваш и да разчиташ на мен

И когато тъмни облаци закрият небето

Аз ще съм до теб

Докато бремето на плещите ти избледнее е се стопи напълно.




Xandria - Winterhearted
http://www.youtube.com/watch?v=zRb9mTi0dTg


Ледено студено

 Бях такава глупачка да смятам това за любов,

Но, въпреки това, се опитах с всички сили да я запазя...

Живеехме в една илюзия, Не! Аз живеех в илюзия

и сега настъпи момента  да видя, че тя е мъртва.

 Единият от нас е има ледено студено сърце,

Единият от нас е студен като камък,

Един от нас безмилостно разбива сърца

И това не съм аз...

 Аз бях романтична, толкова наивна и сляпа

Заявих пред света, че истинската любов си имала Име,

но всичко това е вече толкова жалко и срамно...

 

Within Temptation - The last time

 

Последният път

 От толкова време вече се опитвам да стигна до теб

От толкова нощи не спя,

В безрезултатни опити  да ти докажа, че не си захвърлена вещ в този живот.

 А как ми се иска да си този, който мен да спаси...

 Отново и отново се опитвам да разбера

какво те човърка отвътре да постъпваш така,

но истината, е че ти смъртно влюбен в пороците си.

Сега знам, че това е последният път, когато се опитвам

да те  накарам да се осъзнаеш и да се бориш.

Няма нищо лесно в живота,

а аз не мога нищо да променя ако ти нямаш воля в себе си.

Бях сляпа за това как оценяваш

всичко изгубено в живота.

 Оплетох се в една илюзия,

а щях да търся решение за демоните в главата ти,

но истината е, че ти си смъртно обречен на тях.

 Можеш да ме обвиняваш и да се криеш

зад това кое е правилно и кое грешно.

Животът това е изборът, който правим,

Надявам се, че ще се събудиш преди да е станало твърде късно.

 Сега знам, че това е последният път, когато се опитвам

да те  накарам да се осъзнаеш и да се бориш.

Няма нищо лесно в живота,

а аз не мога нищо да променя ако ти нямаш воля в себе си.

 

 



Тагове:   блог,   Моят,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sorceress - :)
08.02.2009 10:47
'Song for you' е една много специална за мен песен.И изобщо Lunatica са ми 'близки приятели' :)
Поздрави и усмихнат ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: darkenedangel
Категория: Тя и той
Прочетен: 327631
Постинги: 89
Коментари: 706
Гласове: 14281
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930